... just for me to understand this :)
+2
Pi-Sweetie
Alexandra
6 posters
:: Xả xì chét :: Tâm sự :: Foreign
Trang 1 trong tổng số 1 trang
... just for me to understand this :)
Jeg skriver denne teksten på norsk fordi jeg vil ikke at noen skal forstår den ..
Jeg har gjort det med deg . Jeg føler meg så trist og slem .. du er så mye gammel enn meg og jeg vet ikke at vi kan forstår hverandre eller ikke . Vi hadde gøy og være sammen ikke så kort men ..
Det er masse *men* i livet mitt . Det må være noen som er sikkert på ..
Du er snill og er en perfekt type for meg .. men jeg kan ikke lyve så lenger ..
Jeg har det med meg masse problem og jg vet ikke at hva skal jeg gjøre nå, vil bare slappe av alle og bli en god jente men kansjer at det er for vanskelig (L) jeg vettttttt ikke hvordan skal det bli i morgen eller resten av livet mitt ?!
Jeg har gjort det med deg . Jeg føler meg så trist og slem .. du er så mye gammel enn meg og jeg vet ikke at vi kan forstår hverandre eller ikke . Vi hadde gøy og være sammen ikke så kort men ..
Det er masse *men* i livet mitt . Det må være noen som er sikkert på ..
Du er snill og er en perfekt type for meg .. men jeg kan ikke lyve så lenger ..
Jeg har det med meg masse problem og jg vet ikke at hva skal jeg gjøre nå, vil bare slappe av alle og bli en god jente men kansjer at det er for vanskelig (L) jeg vettttttt ikke hvordan skal det bli i morgen eller resten av livet mitt ?!
Re: ... just for me to understand this :)
I write this txt in Norwegian because i dont want anyone can understand it . I have done it to you . I rlly fell bad and sad . You are so much older than me and I do not know that we can understand each other or not. :<
We had fun and being together are not so short but . There is a lot of * but * in my life. There must be someone who is securely ..You are kind and a perfect type for me .. but I cannot lie a little farther ..
I have it with me lots of problems and I dont know what should I do now, just relax to everything (?) and be a good girl? But maybe it is too difficult ( L ) I dont know how it will be in tomorrow or the rest of my life? ..
I am sorry....forgive me
We had fun and being together are not so short but . There is a lot of * but * in my life. There must be someone who is securely ..You are kind and a perfect type for me .. but I cannot lie a little farther ..
I have it with me lots of problems and I dont know what should I do now, just relax to everything (?) and be a good girl? But maybe it is too difficult ( L ) I dont know how it will be in tomorrow or the rest of my life? ..
I am sorry....forgive me
don't be sad babe
Bảo Anh :*- Junior Member
- Tổng số bài gửi : 103
Điểm : 106
Danh Tiếng : 5
:|
solo conversation?
solo conversation?
HuyenQ- Moderator
- Tổng số bài gửi : 96
Điểm : 119
Danh Tiếng : 2
P/s chả bít vít đúng chính tả chưa nữa
HuyenQ- Moderator
- Tổng số bài gửi : 96
Điểm : 119
Actually I also
recommend that you dont know how ... Only one sentence only. What is hard to
ignore .. . And keep trying new things bla bla bla
recommend that you dont know how ... Only one sentence only. What is hard to
ignore .. . And keep trying new things bla bla bla
Ushashi- Super Moderator
- Tổng số bài gửi : 118
Điểm : 139
(Vít kỉu TAAN) Vâng thưa các bạn: Solo Conversation
I turned off Vietkey to talk about this solo conv. in English
Yes, our first talkative is Alexandra. She used a big GOLDEN HAMMER goes with her DIAMOND RING which is just available for anyone who is 71 years old =)). She hit the other talkative: Pi (won't be) Sweetie. Well, sweetie decided to use the super defensive weapon: GOLDEN CANNON, which goes with diamond ring too. =)). (In this case, golden cannon=google translate =)) ). And let's see the result in Vietnamese... =))
I turned off Vietkey to talk about this solo conv. in English
Yes, our first talkative is Alexandra. She used a big GOLDEN HAMMER goes with her DIAMOND RING which is just available for anyone who is 71 years old =)). She hit the other talkative: Pi (won't be) Sweetie. Well, sweetie decided to use the super defensive weapon: GOLDEN CANNON, which goes with diamond ring too. =)). (In this case, golden cannon=google translate =)) ). And let's see the result in Vietnamese... =))
:: Xả xì chét :: Tâm sự :: Foreign
Trang 1 trong tổng số 1 trang